středa 5. června 2013

The Walking Dead - PC hra

Úvod

Adventura The Walking Dead byla vloni vyhlášena hrou roku (Průměrné hodnocení recenzentů 93.2%). O to víc jsem byl rád, když jsem ji našel ještě s další desítkou her na stránkách Humble Bundle a to doslova za pár kaček (Asi 60 KČ). O pár minut později jsem ji měl koupenou a aktivovanou ve službě Steam. O světě The Walking Dead jsem toho mnoho nevěděl. Jen to že vyšlo několik komixů a vysílá se seriál. A práve jeden z těch komixů jsem četl(asi prvních 6 dílů). Konkrétně šlo o komix The Walking Dead Survivors' Guide.
 




Hra

Jedná se o adventuru s komixovou grafikou. Velmi důležité jsou rozhovory. Vaše odpovědi ovlivňují postup hrou. Často budete čelit těžkému rozhodnutí. Hra se skládá z 5 epizod. V každé epizodě učiníte celkem 5 velkých rozhodnutí ovlivňující další postup hrou a povedete spoustu rozhovorů, které určí zda vám lidé budou věřit a jestli budou na vaší straně. Hra je v angličtině, ale na internetu lze nalést neoficiální překlad (obsahuje malé chybky - vynechaných pár vět).

Můj názor

Jedná se o hru, která vás lehce vtáhne do děje. Perfektní příběh, skvělé dialogy. Titul hra roku 2012
získala zcela zaslouženě. Marně hledám v paměti nějakou hru, kterou jsem v poslední době hrál, co se tomuto zážitku alespoň na několik metrů příbližila. Kdybych to měl nějak zhodnotit, řekl bych, že je to 100% nejlepší adventura jakou jsem kdy hrál a jeden z nejsilnějších přiběhů jaký jsem v PC hře viděl.




Moje hodnocení: 95%





Žádné komentáře:

Okomentovat