neděle 25. ledna 2015

Moje TOP 3 ze 3 kategorií (2014)

Stejně jako minulý rok, i letos se ještě naposledy ohlédnu a zavzpomínám na to nejlepší, co jsem v roce 2014 viděl / hrál. Tento rok to pojmu zase trochu jinak než minule. Minule to bylo to nejlepší ze 3 kategorií (konkrétně Film, Hra, Technologie). Tentokrát budou opět 3 kategorie, ale trochu upravené (Technologie vyměněná za seriál) a nepůjde jen o ten pomyslný vrchol, nýbrž rovnou o 3.



3 nejlepší filmy


Na hraně zítřka (2014). Sci-fi film s Tomem Cruisem v hlavní roli. Děj je velice podobný mému oblíbenému Zdrojovému kódu. Tedy, jde o vracení se v čase a napravování chyb. Za mě jde rozhodně o film roku.

Nedotknutelní (2011). Ačkoliv se jedná o 3 roky starý film, dostal jsem se k němu teprve nedávno. A rozhodně jsem nelitoval, teda vlastně jo, litoval jsem toho, že jsem ho neviděl už dřív. Film podle skutečné události o ochrnutém člověku a jeho pečovateli, který se ním stane tak nějak neplánovaně. Film je doprovázen velice svérázným humorem, který možná nesedne každému, ale já přesně tenhle druh humoru mám rád.

Free to Play (2014). Na závěr bych vyzdvihl dokument o progamingu. Ačkoliv mě mrzelo, že se dokument točil jen okolo hry Dota 2, užil jsem si ho, jako málokterý dokument o hrách. Rozhovory s hráči nejen o hrách, ale hlavně o soukromém životě, porovnání progamingu v USA a Asii a pohled do zákulisí tehdy největšího turnaje v historii her. To všechno navíc zcela zdarma ke stažení na Steamu i s bonusovým materiálem.





3 nejlepší seriály


Dead Set (TV seriál) (2008). Krátký Britský seriál o zombie apokalypse. Sice nabídl jen 6 dílů, ale mě osobně to hodně bavilo. Jediný mínus bych tomu dal za tuny masa a desítky litrů krve, tohle opravdu není věc, kterou bych vyhledával. Příběh se točí okolo party mladých lidí ve vile Big Brother. Za zdmi této vily se rozpoutala zombie apokalypsa a zdá se, že právě tato vila je jediným bezpečným místem. Ale zásoby nejsou nekonečné a tak musí lidi vyjít ven. Dál to prozrazovat nebudu, protože to rozhodně stojí za zhlédnutí.

Whose Line Is It Anyway? (TV pořad) (1998). Pravda, tohle není seriál, ale je to jedna z nejlepších věcí co jsem kdy viděl. Pokud máte rádi pořad Partička, tak tohle budete milovat tak milionkrát víc. Ona to totiž partička je, ale ta zahraniční, konkrétně z USA. Je až neuvěřitelné co zde herci předvádí a jen těžko jde uvěřit tomu, že jde o improvizaci.

Cyanide & Happiness show (Web seriál) (2014). Tohle tady prostě musí být. Miluju jejich komixi, miluju jejich krátké epizody na youtube a miluju i tuhle show. Jde vlastně jakoby o více epizod daných za sebou. Jeden díl trvá tak 10-15 minut a je to vážně bomba. Cynický, černý a hodně odvážný humor tomu dává tu správnou šťávu. Kdo viděl tak ví, kdo neviděl má co dohánět.





3 nejlepší hry


To the moon (2011). Bez jakéhokoliv váhání. Tohle je rozhodně nejlepší hra, kterou jsem hrál v roce 2014. To the moon si vytvořila místo v mém srdci už napořád. Nádherně odvyprávěn příběh, který vás až dojme. Neoznačil bych to ani za hru, jako spíš za umění.

Game Dev Tycoon (2013). Hra, ve které děláte hry. Paráda! Mnozí si zde splní své dětské sny anebo třeba přijdou na to, co všechno obnáší vývoj hry (hodně obrazně). Prostě, super hra na odreagování, která navíc obsahuje jednu z nejlepších pirátských ochran. Legendární krachnutí firmy kvůli zákazníkům stahujících nelegální kopie z internetu.

The Walking Dead Season Two (2013). První díl se u mě zapsal jako nejlepší příběhová hra, kterou jsem kdy v životě hrál. V tom bohužel druhý díl nepokračuje. Ačkoliv už to není tak silný zážitek, pořád je to jedna z nejlepších her s velice dojemným koncem.




Žádné komentáře:

Okomentovat